بگو از چیه که من ، دلم گرفته؟
شما که سواد داری، لیسانس داری، روزنامه خونی
با بزرگون می شینی، حرف میزنی، همه چی می دونی
شما که کله ت پره ، معلّم مردم گنگی
واسه هر چی که می گن جواب داری، در نمی مونی
بگو از چیه که من ، دلم گرفته؟
راه میرم دلم گرفته ، می شینم دلم گرفته
گریه می کنم ، می خندم ، پا میشم، دلم گرفته...
با بزرگون می شینی، حرف میزنی، همه چی می دونی
شما که کله ت پره ، معلّم مردم گنگی
واسه هر چی که می گن جواب داری، در نمی مونی
بگو از چیه که من ، دلم گرفته؟
راه میرم دلم گرفته ، می شینم دلم گرفته
گریه می کنم ، می خندم ، پا میشم، دلم گرفته...
محمد صالح اعلا
+ نوشته شده در سه شنبه بیستم خرداد ۱۳۹۳ ساعت 21:8 توسط پردیس ر
|
"زندگی در بیرون زمان درد بزرگسیت"